torsdag 18 juni 2009

Amanda,lisa and the little felle


Hejhej! Nu är jag tillbaka igen=D Felle, Lisa och jag ligger på en rad i Lisas säng ( misstolka ej) Felle tjatar på oss att vi ska gå ut med våra te koppar till köket men det går inte så bra,nu har hon gett upp och ligger och försöker sova=)
Lisa sitter eller rättare sagt ligger och spelar nintendo DS ( bild a bear workshop) jag tycker det spelet är jätte tråkigt=P
Hehe jag antar att jag är den enda som gör något vettigt här... Bloggar så klart.
Nu tror jag att Felle nästan har somnat så god natt Felle.
men nu har jag inget mer att skriva om så jag antar att jag får lägga ner datorn för en liten stund, tills det kommer nya spännande saker att skriva om=D
Natti, natti, sov så gott //Amanda

P.s Lisa klarade spelet som vi höll på med tidigare på kvällen=D Det var jätte tråkigt(inte att hon klarade det utan spelet var tråkigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar