torsdag 18 juni 2009

Amanda,lisa and the little felle


Hejhej, god morgon på er! Nu är jag tillbaka igen efter en liten stund av sömn=)Felle somnade såklart först tätt följd av Lisa , Då var det bara jag kvar då, men efter en stund så somnade jag också=)
precis innan jag skulle logga ut från bloggen så dog datorn (batteriet tog slut), jättebra! Så nu i morse när jag laddade datorn och lyfte locket såg jag att jag hade varit inloggad hela natten =D
Kl 09.20 fick Lisa ett sms på sin mobil, mobilen låg på en hylla precis över oss så alla vaknade typ samtidigt, eller ja jag vaknade en aning senare än dom andra=) Fast inte så mycket. Som ni kanske märker så är jag gärna uppe sent på kvällen och sover länge på morgonen...förmiddagen=)
Jag hade en as konstig dröm=D Jag ska försöka att inte tråka ut er så jag berättar lite kort vad den handlar om, jag får typ vredes utbrott på min klass i klassrummet och jag blir så arg att jag börjar prata sluddrigt och då börjar hela min klass + lärare skratta och jag stormar ut i korridoren. Plötsligt befinner jag mig i min bil tillsammans med min mamma och pappa och jag kör runt på kyrkbacken ( ett ställe i västerås). As konstigt eller hur hehe.
LIsa och Felle sitter och försöker lösa ett spel på datorn,samma spel som igår men då skulle dom ta sig ur ett hotell, nu ska de ta sig ur ett bibliotek.
Nej nu går de ut för att låta chabo äta på gräset fast de kommer nog snart tillbaka när de upptäcker att det rägnar ute...o ja nu är det tillbaka och Felle försöker hoppa hinder med Chabo, vilket inte är så uppskattat hos Lisa eller Chabo hehe.
Ne nu ska jag gå och spela spel med Felle och Lisa=D
Hoppas jag inte uttråkat er för mycket =D Puss och kram Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar