torsdag 18 juni 2009

Midsommar!


Hejhej
Manda här igen=) imorgon ska jag åka till några kompisar och fira midsommar, vi ska sova över och det kommer bli fett kul! men något som kommer bli mindre kul är att jag måste packa, och det annebär ju också att jag måste packa upp också, och det är typ det värsta jag vet!
nej nu kan jag facktist inte skriva så mycket mer eftersom jag måste packa.
Jag kanske skriver mer om jag hinner efter att jag har packat,om jag inte hinner så blir det de sista jag skriver på några dagar, om inte det finns någon dator dit jag ska , ifall dom vill låna ut den menar jag=D Fast jag ska försöka vara lite social dagarna som kommer, det känns som om jag har varit en aning osocial de närmsta dagarna.
Glad midsommar önskar Felle och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar