fredag 19 juni 2009

Hej alla(:
Somnade aldrig inatt utan jag bestämde mig att jag skulle kunna "knocking on heavens door" på gitarr innan vi vaknade xD
Inte gjort såklart!!
Men Lisa är en bra lärare!!
Haha måste bara berätta vid typ 2så kom grannen och hans gäng och skulle upp till honom men det var några som inte var så nyktra, och dom gick in till oss och skrek Halllå, jag och Lisa höll på att kissa på oss!! Så jävla sköna var dom asså, sen så hör man grannen ropa "Fel hus" då kände dom sig nog bortkomna Haha!
Kl 4 imorse fick jag ett doltnummer samtal förmodligen ifrån Robin och Casper och någon Kim, dom försökte prata finska men det gick inte så bra, sen höll dom oss vakna med sms...
Lisa somnade till lite så jag slog henne i nyllet och då vaknade hon direkt xD
Lite slåsskrig och sen...
Aaaa gud natten var lång!!
Vi kollade oxå på "Pheobe in the wonder-land"
Men vi tror att det bara var halva filmen xD
AAa och nu så drygar sig några på sms som jag ignorerar:D
Förresten Glad midsommar :)
//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar